FAQ

Často kladené otázky

 

Na akú adresu mám vrátiť tovar?

KURA collection, s.r.o.

Zámočnícka 3

040 01 Košice

+421 911 068 866

 

Dá sa tovar vrátiť?

Vrátiť sa dá jedine NORMAL veľkosť (model neupravovaný na danú výšku/veľkosť) s pripnutou vizitkou v nepoškodenom stave v zákonnej lehote 14 dní od prevzatia objednávky. Modely upravované na Vami zadanú výšku/veľkosť sa vrátiť NEDAJÚ (dajú sa jedine doupraviť podľa bližších špecifikácií/ požiadaviek).

Ako prepravcu využite služby kuriérskej spoločnosti alebo poštového kuriéra, nie poštu, aby ste zbytočne dlho nečakali na vybavenie. Po obdržaní balíka Vám sumu pošleme späť na účet v lehote do 30 dní.

 

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Na vrátenie tovaru máte zo zákona nárok 14 dní od prevzatia objednávky. Vrátiť sa dá jedine NORMAL veľkosť (model neupravovaný na danú výšku/veľkosť) s pripnutou vizitkou v nepoškodenom stave. Modely upravované na Vami zadanú výšku/veľkosť sa vrátiť NEDAJÚ (dajú sa jedine doupraviť podľa bližších špecifikácií/ požiadaviek).

V prípade vrátenia tovar pošlite v originálnom balení späť k nám na adresu

KURA collection, s.r.o.

Zámočnícka 3

040 01 Košice

+421 911 068 866

K balíku pripojte aj kópiu FA a vyplnený formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy s popisom,pre ktorý tovar vraciate. Formulár je dostupný k stiahnutiu v PDF na našej stránke.

Ako prepravcu využite služby kuriérskej spoločnosti alebo poštového kuriéra, nie poštu, aby ste zbytočne dlho nečakali na vybavenie. Po obdržaní balíka Vám sumu pošleme späť na účet v lehote do 30 dní.

 

Ako postupovať pri reklamácii / výmene tovaru?

V prípade reklamácie, tovar pošlite v originálnom balení späť k nám na adresu

KURA collection, s.r.o.

 Zámočnícka 3

 040 01 Košice

 +421 911 068 866

K balíku pripojte aj kópiu FA a vyplnený reklamačný formulár s popisom závady/ dôvodu reklamácie. Reklamačný formulár je dostupný k stiahnutiu v PDF na našej stránke. Vaša reklamácia bude vybavená v zákonnej lehote 30 dní.

V prípade výmeny tovar pošlite v originálnom balení späť k nám na adresu

KURA collection, s.r.o.

 Zámočnícka 3

 040 01 Košice

 +421 911 068 866

K balíku pripojte aj kópiu FA a vyplnený reklamačný formulár s popisom, že si žiadate vymeniť tovar za inú veľkosť/ farbu. Reklamačný formulár je dostupný k stiahnutiu v PDF na našej stránke. Výmena tovaru za inú veľkosť/farbu bude vybavená v zákonnej lehote 30 dní.

Ako prepravcu využite služby kuriérskej spoločnosti alebo poštového kuriéra, nie poštu, aby ste zbytočne dlho nečakali na vybavenie. Po obdržaní balíka Vám sumu pošleme späť na účet v lehote do 30 dní.

 

Ako si zložiť náramky?

Náramok KURA bracelet je zložený z dvoch gumených kruhových častí, ktoré je potrebné si poskladať. Ak neviete, ako na to, prikladáme link na malý videonávod.

https://youtu.be/8XgtB8PwNQM

 

Kedy môžem očakávať doručenie tovaru?

V deň zaevidovania úhrady Vašej objednávky ju začíname riešiť. Objednaný model sa musí najprv vystrihnúť a ušiť.

Doba dodania NORMAL veľkosti je 5 – 10 PRACOVNÝCH dní od zaevidovania úhrady objednávky, ako je uvedené v popise každého modelu na e-shope.

Doba dodania pri došívaní na danú výšku/veľkosť sa automaticky PREDLŽUJE o ďalších 5 – 10 PRACOVNÝCH dní, ako o tom informujeme v emaile o došívaní.

 

Kedy bude nová kolekcia?

O novej kolekcii vždy vopred informujeme prostredníctvom stories na instagrame (@kura_collection) ako aj na našom e-shope.

 

Prišiel mi nesprávny tovar. Čo mám robiť?

V prípade, že Vám prišiel nesprávny tovar, napíšte e-mail na kuracollection@kuracollection.sk a dohodneme výmenu so spätnou refundáciou nákladov na poštovné.

 

Dá sa pri prevode na BÚ platiť aj v KČ?

Platiť sa dá jedine v eurách. Prevod vykonáte tak, že si zadáte zahraničnú platbu, kde Vám menu prevedie z CZK na EUR. Ak sa chcete vyhnúť zbytočným poplatkom za zahraničnú platbu, odporúčame aplikácie Transfer Wise alebo Revolut, ktoré používajú naši zákazníci a zákazníčky zo zahraničia.

 

Neprišiel mi potvrdzujúci email

Pred dokončením objednávky si vždy skontrolujte, či ste zadali správnu emailovú adresu. V prípade, že po dokončení objednávky od nás nedostanete potvrdzujúci email, skontrolujte si, či Vám emaily od nás Vaša emailová schránka nepresúva do SPAMU.

 

Akú formu dopravy využívate?

Objednávky zasielame v rámci Európskej únie kuriérskou spoločnosťou Slovak Parcel Service / In Time / PPL. Mimo EÚ využívame služby Slovenskej pošty. Ak nebudete vedieť balík lokalizovať, napíšte nám na e-mail: kuracollection@kuracollection.sk a my Vám zašleme všetky informácie o balíku, ktorými disponujeme.

 

Prišiel mi poškodený balík

Ak obdržíte tovar v poškodenom balení, majoritne to nie je našou vinou. Objednávky balíme najlepšie, ako vieme a za poškodené balenia (resp. krabice) už, bohužiaľ, nie sme zodpovední. Akonáhle odovzdáme kuriérovi balíky, za ich doručenie už zodpovedá kuriérska spoločnosť.